dinsdag 3 februari 2015

Zaadje gepland

                                                              
 ZAADJE GEPLANT 
         



Vanuit een ietwat zakelijke/medische afspraak 's morgens rol je door naar een inspirerende lunch afspraak. 
Wat ik dan zo fijn vind is , behalve het feit dat de ober ( arme man als je zo genoemd wordt ) mij een dampende kop soya-latte komt brengen en je een welgemeende knuffel ontvangt van je lunchdate , dat de lunch afspraak zo uitloopt dat je denkt ; huh ? is het al zo laat ? 
Soms vallen afspraakjes op hun plaats , simpel door het gesprek wat er op dat moment plaats vindt ...wat je achteraf bedacht nooit had kunnen bedenken . 
Ik merkte aan alles wat er gezegd was, verteld is en gehoord werd .... er een creatief bubbalicious zaadje werd geplant in mijn brein ... 
Net dat zetje op het goede moment. 
Ik had mezelf een bepaald doel gesteld om te behalen voordat 2015 afloopt 
Iets met naaien enzo ..... je weet wel *knipoogt* 
Ik had echter wel een inspirator nodig, want soms kun je dingen niet alleen , ook al is het iets van jezelf.
Vandaag gevonden in mijn tafelgenote tijdens de lunch. 
Wat ik echt een te gekke afsluiter vond (en tevens als een bevestiging zag van : zie je je moet achter je naaimachine gaan zitten ), was een prachtige markante oudere man aan het werk in zijn kleermakerij . 
Zijn oude Singer naaimachine had hij voor het raam gezet en terwijl ik langs liep keek de man op van zijn naaiwerk , lachte naar me ( knikte hij nou ook naar me ?? ) en ik kon niks anders doen dan vanuit mijn hele hart naar hem terug lachen ! 

Mijn geluksmomentjes voor vandaag zijn dan ook  : 
1. dampende kop soyalatte na een lange vermoeiende afspraak 's morgens en een heerlijke welkoms knuffel van mijn lunchdate
2. Het vinden van mijn inspirator die een zaadje wist te planten ( nu nog biologische pokon geven ) 
3. De man die achter het raam zat te naaien op zijn oude Singer naaimachine in zijn kleermakerij ..... 

Today was o.k ... 
aldus mijn agenda ( voor het komende jaar )

* to be continued * 


                               


1 opmerking:

  1. Dat klinkt als 'n zeer productieve dag :) Gaaf zeg, ik had ook zo'n date vandaag, lekkere lunchdate iets met avocado en 'n Latte! Het was super gezellig, en de tijd vloog! Je bent 'n mooi mens lieve dame.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen