woensdag 11 februari 2015

Even een Blokkade

Sommige schrijvers hebben zo nu en dan eventjes last van een 
writersblock 
Zo heb ik ook eventjes last van een "blokkade"

Hoewel ik bezig ben met het vinden van een cursus waar ik mijn patroonteken kunsten weer kan op poetsen en ik deze zo goed als gevonden heb , 
Zit ik toch even er een beetje doorheen. 

Er gaat een beetje teveel in mijn koppie om 
en moet het even een plekje geven. 



Het downloaden van al mijn creatieve ideeën en omzetten in plannen stagneert even.
Reboot is even de enige mogelijkheid .. 
Dan pas kan ik er weer vol gas voor gaan .. 





*To be continued as soon as I'm "recharged" 

(((Hugggs)))


 

1 opmerking:

  1. Goed dat je 't deelt, dan mag 't ook even zijn, maar zoals vandaag gaat de zon ook weer schijnen, zo ook voor jou lieve dame :D

    BeantwoordenVerwijderen