dinsdag 8 september 2015

IF YOU CARE .... MY VISION



Er is geen "zij"
Er is alleen WIJ 

Elk levend wezen mag er zijn 
Maak geen onderscheid

Het is niet jouw land 
Het is niet mijn land 
Het is onze planeet 

We hebben de planeet slechts in bruikleen 
Het is niet in ons bezit 

Mijn hart klopt 
Net als die van elk levend wezen
Jouw bloed is rood 
Net als die van mij 
Ik heb een huid 
een ander heeft de mooiste vacht ooit 

Ik heb niet het recht om over het lot van een ander te beslissen en of te oordelen
of dat nou mensen zijn of dieren 
Net zo goed dat een ander niet het recht heeft om voor mij beslissingen te nemen of om over mij te oordelen

Soms ... 
zegt één blik naar een beeld al genoeg 



Sla de handen ineen 
Rijk elkaar een helpende hand 
Wees een stem voor diegene die niet kunnen spreken 
Wees een troost en een luisterend oor 

Red levens 
Koester de planeet 
Dieren zijn geen gebruiksvoorwerpen 
Maar mensen zijn soms wel monsters ! 



 

2 opmerkingen: