zondag 6 september 2015

... BEHOEFT GEEN TITEL

Als je me kent 
... je weet toch ! 

Ik kan soms een ongelofelijke tut zijn in dingen 
Met name als het gaat om personen waar ik enorm veel van hou 

Ik kan ongelofelijke beren op de weg zien staan 
Terwijl het maar een ieniemini mug is, die weer weg vliegt

Ik zie soms dingen ontstaan tussen de regels door 
Terwijl het blad gewoon leeg is 

Ik kan ,als ik bijzonder gesteld ben op iemand, me als een leeuwin gedragen naar andere leeuwinnen
Terwijl ik het zelf ben die in de spiegel kijkt

Als je eenmaal diep in mijn hart zit 
Zal ik je beschermen met 1000 harnassen 
Je hebt immers de sleutel tot mijn hart verworven
om mijn zware deur weer te openen indien nodig

Soms maak ik me overbodig veel zorgen 
Het is dan mijn eigen mallemolen die volle toeren draait op mijn eigen kermis

Als ik transparant ben 
beland ik in een zwart gat 
Terwijl het zoveel meer kleur zou geven

Mijn mond heeft een bad timing soms 
Mijn hart loopt er regelmatig achteraan
Terwijl mijn hart fysiek sterker is en de winner zou moeten zijn 

Als het stil is aan de overkant 
Maak ik lawaai  aan deze kant 
Is het stil in mij 
Klop dan even op de deur , want misschien zit die dan wel vast 

Als ik me verloren voel 
Sla ik om me heen met orkanen , regenbuien en onweer 
Maar eigenlijk wil ik dan gewoon 
De zon , de warmte en een zoen 

Liefde geven is voor mij niet moeilijk 
ik heb genoeg voor elk levend wezen en met name voor jou 

Maar liefde ontvangen , met al zijn facetten ?
Ik wil het graag ... maar *F* die hobbeltjes en kuiltjes   
Maar mag ik dan (alsjeblieft) bij jou ?
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten