donderdag 27 oktober 2016

TIJD OM TE ONDERNEMEN




TIJD OM TE ONDERNEMEN

Tijd om nu eindelijk toch eens mijn draadje op te pakken en full steam ahead ervoor te gaan. 

Ik zal vaker gaan bloggen , vaker gaan delen waar ik mee bezig ben , hulp vragen stellen en lef moeten tonen. 
De wil en de drive is er ...
Ik wil mijn droom waarmaken 

MAAR  daar heb ik JULLIE bij nodig !!!

Ik heb feedback en volgers nodig.

Ik zoek mensen die met met mij mee willen denken over van alles en nog wat: dat kan zijn van een naam verzinnen , voorstellen aan bedrijven of een manier vinden om te kunnen investeren en op vegan-pootjes te zetten. 

Wie wordt mijn volger op mijn Blog , wie wil meedenken ? Who's in 
Let's do this
 
To be continued  



 
 

4 opmerkingen:

  1. Weet je dat je ook een eigen pagina op Facebook kunt aanmaken ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker :-)
      Ik neem aan dat je het hebt over mijn Blog.
      Mijn idee is om een pagina aan te maken met dezelfde naam als mijn site met daaraan gekoppeld een nieuwe blog (zelfde naam site) en de daarbij behorende social media pagina's. Dan kan ik privé en werk gescheiden houden ;-) XXX

      Verwijderen
  2. Wil je kleding ontwerpen of ook daadwerkelijk maken... dat laatste is beginnen in je eigen vriendenkring en zo uitbreiden.
    Ik heb een vriendin die ook kleding maakt, corsetten, oude stijlen van kleding... wellicht kun je vragen wat en hoe zij het precies doet. Maar zij maakt het zelf, past hooguit patronen e.d. aan, ontwerpt zelf zoverre ik weet niet.
    Maar zij is naast een baan al even daarmee bezig.

    Ik kan je inspiratiecoach (ja, gratis zijn). Ik ben goed in stimuleren van wat bij jouw past. Als je wilt kunnen we weekelijks een uur Skypen.

    Ik heb zelf een onderneming gehad en kan ook goed hebben over valkuilen e.d.

    Liefs, Viv

    BeantwoordenVerwijderen