vrijdag 28 oktober 2016

IN SEARCH OF A NAME

WOW ! 

Zoveel leuke,positieve en vooral ook motiverende reacties na mijn oproep. 
Super blij mee. 
Van 7 volgers naar 22 volgers in 1 dag, oké het is misschien niet veel maar wow het motiveert mij alleen nog meer. 
Kom maar op met de nieuwe volgers
I feel a healthy kind of a preasure .. haha

Nadat ik gisteren mijn oproep had geplaatst ben ik vol goede moed (en adrenaline) verder gegaan met mijn (thuis)studie: Eigen webshop starten
De studie heeft echter heel wat weken (ssssstt het zijn eigenlijk een paar maanden) platgelegen, wat zonde is want ik had nu al bijna klaar kunnen zijn. 
Thuisstudie vergt enorm veel discipline en tijd. 
Het was er gewoon even niet
 .. maarrrrrrr...
Na mijn bezoekje, met enorme lieverds, aan Londen Vegfest UK afgelopen weekend voelde ik de energie en de drive weer terug stromen !! 
Boy oh Boy wat heeft dat weekendje uit mij geïnspireerd. 
Ondanks dat netwerken een flop was (waar zijn de vegan tailors ??), is mijn drive groter ...
Yes ..nu wil ik er voor gaan. 
Doodeng, maar als ik nu niet in het diepe spring met jullie aan de zijlijn dan zal ik mijn droom nooit bereiken ... 
Af en toe zal ik wel een reddingsboei nodig hebben, in geval van nood en verzuipen haha
Ik blijf echter niet meer als een dromertje aan de kant staan ! 



Wat is mijn volgende stap ? 
De les waar ik nu ben beland gaat over domeinnamen. 
Mijn brein gaat meteen overuren maken, want : ik heb nog geen naam ! 
Het lijkt mij dat dit je eerste stap is, toch ? 
Een naam bedenken vind ik echter niet zo gemakkelijk. 
Het is belangrijk dat het het totaal pakketje omvat. 
Wat is dan het totaal pakketje ? 

Aangezien ik al een keer eerder met mijn neus tegen een betonpaal ben gelopen hiermee (Lees: iemand ging er keihard vandoor met mijn idee), ben ik hier nogal voorzichtig mee om uitgebreid te vertellen wat mijn idee/plan is. 
Neem me dit vooral niet kwalijk. 
Ik kan jullie wel een paar speerpunten geven en mochten jullie dan nog meer vragen hebben hierover kunnen jullie me altijd (persoonlijk) benaderen. 
Mijn plan/idee/beeld omvat : 
* maatkleding (made by me)
* geïnspireerd op de 50's 
* handmade accessoires ( all kinds) 
* voor elke vrouw geschikt !! 
* vegan friendly  

Ik ga later nog verder in op het concept en wat mijn concrete ideeën hierover zijn. Stap voor stap neem ik jullie mee in mijn proces. 
Voor nu is mijn doel: Het zoeken en vastleggen van een naam. 
Aangezien ik 24/7 overloop van ideeën, inspiratie, goede gesprekken e.d heb ik tegenwoordig ALTIJD een schrift in mijn tas. 
's nachts ontstaan ook vaak ineens de beste ideeën, dus het schrift ligt nu ook naast me in bed (tussen de kussen & katten) ... mocht ik dan ineens wakker schieten met een idee kan ik dat half slaapdronken even opschrijven. 
Hilarisch weetje : 1x was ik zo slaapdronken dat ik de volgende dag echt niet kon lezen wat ik had opgeschreven haha. 
Anyway, zo heb ik al wat namen die in me opkwamen, de meeste zoek ik dan even bij google op of deze wel/niet bestaan. 
Zie foto. 



Wellicht hebben jullie ook leuke toevoegingen aan mijn lijstje. 
Mocht je een idee hebben: noteer ze dan als opmerking hier op mijn blog ( niet op mijn fb post a.u.b. ) !
Wie weet wordt jouw naam wel gekozen. 
Mocht dat zo zijn dan staat daar zeker iets leuks tegenover van mijn kant uit.
Mijn favoriet tot nu toe is : Chicks Gone V  & Chicks Gone Vintage 
De V zal dan een groene Vegan V worden 

Delen van mijn Blog = lief Volgen van mijn Blog = Love Love Love

Reacties graag hieronder in opmerkingen ! 

Pip is 1 van de 3 katten , ze zit hier nu momenteel naast me , op mijn zelfgemaakte paprika rok * love * ,geeft je een kijkje in hetgeen wat bij mijn plan hoort ( de rok dan , Pip blijft bij mij ) 



 

 
 


 
 
  

20 opmerkingen:

  1. Een site mag en kan ook meerdere namen hebben. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wordt het dan niet te ingewikkeld ? met 1 naam kun je vele kanten uit als je ook denkt aan social media ( Fb / Instagram etc )

      Verwijderen
  2. Chicks Gone Vintage?
    Ik zou zeggen: Chicks Go Vintage :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nice :-D
      Going kreeg ik ook als idee , maar Go is zeker het onthouden waard <3

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Namen met Vegan erin verwerkt wil ik liever niet , mijn doelgroep ligt namelijk niet alleen bij Vegans ( wel de grootste doelgroep natuurlijk ). Vegan in de naam schikt misschien een beetje af ;-) X

      Verwijderen
  4. vrockabella-design (punt nl of com)
    rockabella-design (punt nl of com)
    vrockabella-fashion (punt nl of com)
    rockabella-fashion (punt nl of com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. VeggieTailorEssie !! Bijvoorbeeld ? Of VeggieEssieTailor afgekort VET !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. hihi ...wel een mondje vol ;-) Waar heb jij die leuke rok vandaan ? Laten maken bij lovelyvintageveggiecatlady ... <3 love you sweettie !!

      Verwijderen
  7. Reacties
    1. Leuk, maar liever niet iets met mijn eigen naam.
      Het is ook een beetje lang / mondje vol . X

      Verwijderen
  8. Uit het lijstje die je zelf had opgeschreven vind V Chicks vind ik echt supercool klinken, en dat "vashion" van Chick Vashion ook.
    Verder de suggesties van Bas

    De laatste twee gemixt: Rockabella Vashion.

    Ik zat zelf nog te denken aan iets met Veshion, als samensmelting van vegan en fashion, maar ik lees hierboven al dat je dat vegan aspect niet te sterk wilt benadrukken, dus dan is wellicht Vashion toch het best. Omdat die V dan ook nog voor het vintage aspect staat.

    Succes met alles! Ik had geen idee dat je hier mee bezig was, maar echt supergaaf!

    Liefs,
    Lana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je een antwoord gestuurd in je FB inbox :-)
      Het lukte op de 1 of andere manier niet om je gisteren via mijn mobiel te antwoorden :-)

      Verwijderen
  9. Leuk!
    Misschien zit hier nog wat tussen?
    rockavashion
    sewinggreen
    vegantage
    essieVashion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh en:
      essiebella
      bellavashionella

      Verwijderen
    2. Thanks Danielle :-) er zit een hele leuke en sterke tussen ! Komt op het lijstje

      Verwijderen
  10. Niet te lang, geen Vegan er in en goede klank wanneer je het leest en uitspreekt en voor de zekerheid alvast internationaal? Misschien juist Nederlands eerst! Duidelijke markt nemen. En niet 'going' e.d. er in, is meer voor een slogan dan een bedrijfsnaam.

    BeantwoordenVerwijderen