donderdag 18 augustus 2011

gevoelens gemengd met een scheutje traan en een pollepel lach

Hij nadert .. m'n laatste dag.
Mijn laatste dag bij de H&M - Wagenstraat - te Den Haag ...
Augustus 2005 begonnen als verkoopster bij de Beautybox , een uniek concept van de H&M.
De Beautybox oftewel de lingerie winkel van de H&M .
Na een jaar verkoopster te zijn geweest en een pittige been operatie te hebben gehad( wat er 3 werden) , werd ik Goederenverantwoordelijke bij de Beautybox , dat betekende vroeg je bed uit , vroeg beginnen en .. vroeg thuis .
Een verademing vond ik het , ik kon gewoon m'n kind uit school halen en er zijn voor hem.
Na een jaar die functie te hebben vervuld werd ik shopcontroller bij .. juist de Beautybox :)
Zelfde tijden ..en wat schepte m'n verbazing ( toendertijd ) ...die functie lag me erg goed .
Na een jaar ging ik verhuizen naar het grootste filiaal in Den Haag , als 1e shopcontroller ... wow dat was een BIG change .. en nu .. na 3 jaar bij dit filiaal en in totaal 6 jaar bij de H&M te hebben gewerkt .. ga ik de tent verlaten .. Het doek gaat dicht !
Ik heb met onwijs veel plezier bij de H&M al die jaren gewerkt, altijd goed gemutst en met een vrolijke snoet naar werk gegaan, veel geleerd en de minder leuke ervaringen ( en roddels) weer snel ge-delete :) ...
Vandaag merkte ik dat ik al een paar meiden en zelfs m'n shopmanager , vandaag echt voor het laatst zou zien ( althans bij de H&M) ... dat voelde bizar vreemd ... soms kwam er zo'n weemoedig gevoel over me heen als ik bij de lift stond te wachten en even weg droomde bij die typische ( vreselijke-zo-niet-mijn-ding ) muziek .... een gemengd gevoel met een scheutje traan :(
Maar geen getreur of sikkeneur , dat is niet mijn stijl : koppie omhoog , smile and feel happy... dat is mijn stijl ;).. life is Rockin' beautiful

H&M sweetties ... het is klaar , mijn taak zit erop (zaterdag) ....
So long, farwell, auf wiedersehen, goodbye ...

maar eerlijk is heel eerlijk ( en eerlijk is mijn stijl) :

Ik kijk ENORM uit naar m'n nieuwe uitdaging ...

Weer eens andere koek .. but
definatly my piece of cake ...
mijn nieuwe uitdaging : Bennies Fifties te Scheveningen.

Helemaal mijn ding ; werken in een winkel omringt met Rock & Roll , jaren 50 , Rockabilly's and juxeboxen en mensen met dezelfde passie !!
Mijn smaak ... een smaak die alleen nog maar versterkt kan worden met pollepels overgoten met happy smiles en pure passie - extracten ... hahaha
allemaal latent aanwezig maar kan nog zeker meer versterkt gaan worden !
Bring it on :D

Ik heb er mega veel zin in ...
Vanaf week 34 op naar m'n nieuwe werkgever ... fluitend op m'n bakfiets naar Scheveningen ...

and boy oh boy .. I love Scheveningen and .. I LOVE THE 50's !!

PS voor de H&M onder ons : vrijdag 26 augustus afscheidsborrel bij Tiki-bar VAVOOM op de Grote Markt - Den Haag..
to say goodbye with a kiss , a smile ...and with a cheery cheery cocktail ;)

XXXXXX








Geen opmerkingen:

Een reactie posten